Działania na rzecz bezpieczeństwa
- Termomodernizacja budynku strażnicy OSP Piwonin 2021r.
Koszt realizacji zadania 74 750,00 zł.
- Termomodernizacja budynku strażnicy OSP Wysoczyn 2021r.
Koszt realizacji zadania 125 000,00 zł, w tym dofinansowanie z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego w wysokości 25 000,00 zł
- Wymiana pokrycia dachowego w strażnicy OSP Sobienie-Jeziory 2020r.
Koszt realizacji zadania 18 300,78 zł, w tym dofinansowanie z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego w wysokości 18 300,00 zł
- Wymiana drzwi garażowych oraz stolarki okiennej w strażnicy OSP Sobienie-Jeziory 2019r.
Koszt realizacji zadania 20 172,00 zł, w tym dofinansowanie z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego w wysokości 11 600,00 zł
- Doposażenie jednotek OSP z terenu Gminy Sobienie-Jeziory 2018r.
Koszt realizacji zadania 42 817,00 zł, w tym dofinansowanie z budżetu Województwa Mazowieckiego w wysokości 16 300,00 zł
- Doposażenie jednotek OSP z terenu Gminy Sobienie-Jeziory 2018r.
Koszt realizacji zadania 41 919,00, w tym dofinasowanie z Funduszu Sprawiedliwości w wysokości 41 499,81 zł
- Wymiana dachu strażnicy OSP w Śniadkowie Dolnym 2018r.
Koszt realizacji zadania 31 867,50 zł, w tym dofinansowanie w wysokości 23 742,00 zł - Rządowy program wspomagania w latach 2015-2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach - "Bezpieczna +":
- 2017r. - Publiczna Szkoła Podstawowa w Warszawicach - koszt realizacji zadania 13 340,00 zł, w tym dofinansowanie 10 672,00 zł;
- 2015r. - Publiczne Gimnazjum w Sobieniach-Jeziorach - koszt realizacji zadania 27 552,64 zł, w tym dofinansowanie 22 048,00 zł;
- Zakup samochodu pożarniczego marki Star 266 dla OSP Dziecinów 2017r.
Koszt realizacji zadania: 22 600,00 zł
- Montaż instalacji systemu dozoru wizyjnego obejmującego teren boiska sportowego w Sobieniach
-Jeziorach 2016r.
Koszt realizacji zadania: 7 915,05 zł
- Instalacja monitoringu na gminnym targowisku w Sobieniach-Jeziorach ul. Mały Rynek 2015r.
Koszt realizacji zadania: 33 419,10 zł
- Dofinansowanie zakupu samochodu policyjnego w wysokości 26 000 zł - 2014r.
- Zakup fabrycznie nowego, średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Sobienie-Jeziory - 2013r.
Koszt realizacji zadania: 604 800,00 zł
Zakup współfinansowany ze środków:
- Ministerstwa Spraw Wewnętrznych - 150 000,00 zł;
- Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie - w formie pożyczki w kwocie 304 800,00 zł,
- Zarządu Głównego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Województwa Mazowieckiego - 150 000,00 zł.
- Doposażenie jednostki OSP w Sobieniach-Jeziorach (specjalistyczny sprzęt hydrauliczny) - 2011r.
Koszt realizacji zadania: 41 000,00 zł, w tym 10 000,00 zł ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego
- Projekt i montaż instalacji systemu alarmowego obejmującego ul. Duży Rynek w Sobieniach-Jeziorach 2011r.
Koszt realizacji zadania: 27 158,40 zł
- Zakup samochodu pożarniczego dla potrzeb OSP w Starym Zambrzykowie - 2011r.
Koszt realizacji zadania:56 944,45 zł
- Zakup samochodu pożarniczego dla potrzeb OSP w Sobieniach-Jeziorach 2008r.
Koszt realizacji zadania: 115 000 zł
Uzyskano dofinansowanie z Budżetu Województwa Mazowieckiego (Mazowiecki Program Wyrównywania Rozwoju Obszarów Wiejskich) w wysokości 75 000 zł
- Zakup samochodu dla potrzeb Posterunku Policji w Sobieniach-Jeziorach 2007r.
Udział finansowy gminy: 20 000 zł
- Zakup samochodu strażackiego dla OSP w Śniadkowie Dolnym 2007r.
Koszt realizacji zadania: 42 800 zł
Uzyskano dofinansowanie w wysokości 42 800,00 zł z Budżetu Województwa Mazowieckiego (Mazowiecki Program Wyrównywania Rozwoju Obszarów Wiejskich)
- Zakup samochodu pożarniczego dla potrzeb OSP w Wysoczynie 2006r.
Koszt realizacji zadania: 100 040 zł
Uzyskano dofinansowanie z Budżetu Województwa Mazowieckiego w wysokości 50 000 zł
- Zakup samochodu specjalistycznego dla ratownictwa drogowego dla PSP w Otwocku 2003r.
Udział finansowy gminy: 5 000 zł
- Zakup kserokopiarki i alkomatu dla Posterunku Policji w Sobieniach-Jeziorach 2003r.
Koszt realizacji zadania: 12 679 zł