Logo Gmina Sobienie-Jeziory

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 1010
W sumie: 1010

News

News zdjęcie id 1318

PRZEKAZANIE WYPOSAŻENIA DLA OSP

19.11.2021

 

 

 

18 listopada 2021 r. w świetlicy OSP Sobienie-Jeziory odbyło się uroczyste przekazanie wyposażenia ratowniczego zakupionego dla jednostek OSP z terenu gminy Sobienie-Jeziory przy współfinansowaniu ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego.  Przekazania wyposażenia na ręce druhów OSP dokonał Zastępca Wójta Gminy Pan Marek Szumidło.

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego co roku przekazuje samorządom dotacje celowe na zakup sprzętu i wyposażenia dla OSP, co pozwala na zakup środków ochrony indywidualnej strażaków oraz sprzętu ratowniczego, niezbędnego do udzielenia pierwszej pomocy.

Dzięki pozyskanej dotacji zakupiono 9 kompletów odzieży ochrony indywidualnej strażaka dla OSP Sobienie-Jeziory oraz pompę SR32 PC 2 W dla OSP Dziecinów.

Całkowita wartość przekazanego wyposażenia to 77 880 zł. 

Dofinansowanie ze środków Urzędu Marszałkowskiego wyniosło 38 940 zł (50%).

Bardzo dziękujemy Marszałkowi Województwa Mazowieckiego Panu Adamowi Struzikowi oraz Członkom Zarządu Województwa Mazowieckiego za zrozumienie potrzeb i wspieranie działań Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Sobienie-Jeziory. Przekazane wyposażenie z pewnością przyczyni się do podniesienia jakości i efektywności prowadzonych działań, a tym samym zwiększy skuteczność niesionej pomocy.

Wójt gminy zaprasza

<p><strong>Stanisław Zygmunt Wirtek</strong></p>

Stanisław Zygmunt Wirtek

Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 
godz. 7.00-15.00

Urząd Gminy Sobienie - Jeziory

ul. Garwolińska 16
08-443 Sobienie-Jeziory
tel. 25 685 80 90
tel./fax. 25 685 80 92
e-mail: gminasj@gminasj.pl

Zegar

  • :
  • :

Kalendarz

grudzień 2021
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Zobacz również

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.